14 besökare, 1 medlem och 1 Student är online nu

Företaget "Webdesignskolan - Tony Michaelsson" finns i Gävle och vi utvecklar online-tjänsten "Webdesignskolan" som är en samlingsplats och ett utbildningsmaterial - läs mer om WDS verksamhet här »

Vi arbetar även med konsult- och utbildningsinsatser. Om du vill anlita oss för utbildning eller konsultinsatser fakturerar vi 500 kr per timme + moms. Vi har mer än 15 års erfarenhet av IT-utbildningar och konsultinsatser. Ett urval av våra kunder:

Telia - Telia Mobile - Högskolan i Gävle- Handelsbanken Finans - Mora Armatur - BPA - Gävle kommun - Erasteel - Kone - Landstinget Gävleborg - Trygghetsstitelsen - LEAF - Modo - ABB - Ericsson  cable - Lantmäteriet - Swedesurvey- Förenade well- OBS! - Glaxo Wellcome - Birka Energi - Posten - Automatindustrier - ITT Flygt - Sandvik - Banverket - Folkuniversitetet - ABF - Sundsvalls kommun - DHL worldwide - Anticimex - Trygg Hansa - Länsförsäkringar - Länsstyrelsen Härnösand - SIF - J&W - BT truckar - JM - Länsarbetsnämnden - LH Affärs och marknadsutvecklig AB - mfl

Du vet vilket målet är och vad du vill ha för slutresultat. Vi hjälper dig på vägen dit. Behovet av utbildning är individuellt och vi erbjuder en exklusiv utbildning anpassad för just dig. Lär dig vid din egen dator med en alldeles egen lärare eller samla några kollegor så genomför vi utbildningen i era egna lokaler.

Kontakta oss gärna för mer information: info@webdesignskolan.se