309 besökare, 1 medlem och 1 Student är online nu
Loopia

webdesignskolan

vi använder publiceringsverktyget WDS CMS
Här är några av de webbplatser som använder WDS CMS. Se även vår CMS-demo »

• Hej Tony! Har nu jobbat lite med WDS CMS och måste säga att jag är imponerad. Det går snabbt att sätta upp en informativ sida och det bästa av allt är att man ser resultatet direkt. Om du har utvecklat detta verktyg är det bara att gratulera. Det är bra att kommentarer i CSS och PHP är på svenska. Hjälpmanualen är också riktigt bra. Bara positiva ordalag och jag ångrar inte att ha provat publiceringsverktyget! (Hans)
  • Jag har jobbat med WordPress och Joomla tidigare men jag kände mig låst och kunde inte göra de uppdateringar jag ville. WDS CMS är enklare, jag har kopierat in HTML-koden som jag har skrivit tidigare och vips så fanns där en hemsida. :-) Vill också säga att jag har stor nytta av guiderna som ni har gjort! Håller just nu på att lära mig PHP och MySQL.
  • Hej Tony, måste hylla WDS CMS. Av alla CMS jag testat är detta definitivt det mest användarvänliga. Mycket bra jobbat!!! (Richard)
  • Hej! För två år sedan visste jag inget om PHP och MySQL, men efter att ha gått igenom era guider lade jag under sommaren 2010 ut en hemsida för vår bostadsrättsförening "Utsikten i Rydebäck". Jag har varit WDS medlem i några år men i höstas tyckte jag att jag inte behövde betala mer. Väldigt mycket av er information är ju gratis. Men sen började jag läsa lite om ert WDS CMS publiceringsverktyg. Jag ångrade mig, betalade min medlemsavgift och laddade hem programmet. Inom ett par dagar hade jag lagt över vår gamla sida till WDS CMS!
    Allt finns med, tydliga instruktioner, kommentarer och tips. Suveränt! (Tage)
  • Hej! Efter att provkört ert CMS en period, kan jag bara hålla med övriga nöjda användare, ett enkelt och bra verktyg för att komma i gång och att hålla hemsidan uppdaterad, har rekomenderat detta till andra hemside-snickare! (Håkan)
  • Efter att ha prova diverse HTML-editorer i mitten av 90-talet hamnade jag av en slump i FrontPage. Sen har jag av bara farten forsatt med FP fram tills nu när WDS_CMS dök upp på skärmen och det var dags att göra ett ryck för att modernisera sidan. Trots dåliga kunskaper i PHP och CSS så känns det som om det har gått rätt så bra med första försöket. Ska bli kul att fortsätta att jobba med CMS och kunna utveckla sig själv också. (Arne)
  • Hej! Jag har nu lagt ut vår förskolas hemsida. Har tidigare själv gjort hemsidan via HTML och Dreamweaver. Men när våra barn slutade på förskolan i höstas var jag tvungen att överlämna detta till någon annan. För att underlätta för den som skall uppdatera sidan och för att fler kan hjälpas åt sökte jag efter ett enkelt CMS-verktyg. Jag har varit medlem hos er i flera år och såg att ni hade gjort ett CMS. Funkar kanon! Nu skall jag bara utbilda tjejen som skall ta över sidan och det lär gå snabbt! Tack för en kanonbra tjänst! (Marcus)

WDS CMS demo

Demo-webbplats som är byggd med WDS CMS.

Klicka här för att se exemplet »

WDS CMS administration, exempel:
WDS CMS administration